10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

یلدا😌

یلداتون مبارک😬


البته سلووممم


الان خونه دایی کوچیکه هستیم جاتون خالی

امروز یه ادمایی باعث شدن با همه دردا و مشکلاتم بخندم 

از همشون ممنونم که هستن

مخصوصا از استاد خوبم🙈

از شماهم ممنونم که کامنت میذارین و برام انرژی مثبت میفرستین

دوستون دارم 😘

راستی امشب انگار شب اخرمون بود انقد خوردیم که اصن حال تکون خوردن هم نداریم😳

نومودونم چرا😳

ولی دوس داشتیم هرچی وسط بود رو بخوریم😳

منم بدوضعی سوتی دادم این وسط😬


راستی اینجا کسی به قانون جذب واینا اعتقادداره؟؟

اخه دارم یه چیزیو که میخواستمو جذب میکنم😍😰

خوشحالم

البته اگه این مشکلات بذارن

ولی فک کنم اونقدری بزرگ شدم که بفهمم چطوری مشکلات رو پشت سر بذارم


موفق باشین


بقول استادمون

همیشه در اوج بمانیم✋


  • fatemeh 0098

نظرات  (۴)

  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂😂 
    مام انرژی گرفتیما با دستت
    زمستون مبارک
    پاسخ:
    قربانت اخوی✋😊

    عیدت مبالک😂😬
  • آشنای غریب
  • مژده دادند که بر ما گذری خواهی کرد
    نیت خیر مگردان که مبارک فالی ست

    الهی همیشه در اوج بمانید
    پاسخ:
    سپاسگذارم😊
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • من معتقدم ولی دیر عمل میکنه واسه من:/
    پاسخ:
    مهم اینه عمل میکنه😊
    یه چیزیو که میخواستین یا یه کسی رو که میخواستین ؟ :)))))))))
    پاسخ:
    یه چیزیو میخواستم😍
    بهش نرسیدما ولی نزدیکم بدعا😊😂😌
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">