10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آهای بینفر

یکی اومده اینجا برام یه کامنتی گذاشته

منو بااون لقبی صدا کرده که یکی صدام میکرد و من ذوق میکردم

اگه اونی هستش که من فکر میکنم

اگه اونیه که یه زمانی دلمو برد و بهم برنگردوند

اگه اونیه که هنوزم بااینکه خودش نیس ولی یاد وخاطراتش بهم نفس میده

اگه اونیه که بهش بدکردم

اگه اونیه که ...


ببین عاشقتم 

رفیق عاشقتم

بدوضعی عاشقتم 

اگه باورتم نمیشه بیا ازدوروبریام بپرس

اگه یه لحظه فقط یه لحظه بهت فکرنکنم لعنت به من

تو خوب بلد بودی که چجوری به دلم بشینی و دیگه بلند نشی


میدونم خودتی میدونم قلبم بهم دروغ نمیگه


  • fatemeh 0098

نظرات  (۴)

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر
ناشناسی که کامنتی بنوشتید و برفت
:)))))))))
پاسخ:
😂😂😂😂👍👍👍
سلام نچه سری خبر آلدیم هم سن نن هم دوستلارون نان  هاممی ددی او سنی سویمور دا الچح منده اول باور المیردیم آما بالا بالا  مجبور قالدیم  و ظاهرا الچکدیم  .    سن اگر دوز  دیسن!سن نیه پیغام یوللامادون؟
پاسخ:
من که زنگم زدم حتی خواستم توضیح بدم نذاشتی😢
/:
پاسخ:
😢
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • ان شاالله که خیره
    پاسخ:
    😢😢
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">