10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دارخمشام وای عمروم :(

دلتنگی من تواین روزا به قدری رشد کرده که دیگه نمیخندم حرف نمیزنم ولی بازم کسی نگران ودلواپسم نیست

نمیدونم چرا ولی ازهمون11-12 سالگیم همه فکرکردن زیادی بزرگ شدم ومیتونم ازپس خودم بربیام

توی تموم زندگیم تنها چیزی که یادگرفتم این بودکه حتی مادرمم منو فراموش میکنه چه برسه به بقیه پس باید خودم تکیه گاه خودم باشم

یادگرفتم ازعزیزترین کس زندگیمم نباید انتظارداشت چون اونم یه روزی تنهام میذاره ومیره

من باهمه تنهایی هام بزرگ شدم 

باخودم

با دلتنگیام

بادردام

بدون اینکه کسی کمکم کنه

بدون اینکه کسی دستموبگیره 

تنها کاری که آدمای دوروبرم کردن این بودکه بجای من تصمیم گرفتن

 حتی تصمیم گرفتن که عاشق کی باشم ...

ازاینکه نمیتونم سراغتو بگیرم ناراحتم

همه ازاینکه من وتوباهم باشیم مخالفن حتی خودتوهم دیگه نمیخوای بامن باشی

  • fatemeh 0098

نظرات  (۹)

  • عبداله رضوی
  • خیلی...
    پاسخ:
    خداروشکر :)
  • آقای سر به هوا :)
  • من مطمئنم اول اون تصویر دیدی بعد پست نوشتی و اینادهمه فکر منفیه
    پاسخ:
    کوبیدن کله به درخت بدون شاخ خیلی درد داره بخاطر این یه موردم که شده دوس داشتم شاخ داشته باشم :)

    خوبی؟
  • عبداله رضوی
  • داریخما
    گلر بیر گون
    قالار بیر گون
    داریخما...
    پاسخ:
    سلام 

    خوبین؟
    :( هعیییی
    پاسخ:
    :(

    سلام

    حال دلت خووب باشه 
    ...
    پاسخ:
    سلام
    خوبین؟

    حال دلتون خووب :)
  • آشنای غریب
  • منم بعضی وقت ها همین حس رو داشتم
    ولی فهمیدم که اشتباه میکردم
     
    اطرافیانت به طور نامحسوس و زیادتر از اونی که فکر میکنی به فکرت هستن

    منتها نمیگم همیشه اونی که واقعا مطلوبه رو برات در نظر میگیرن
    هنوز به این نتیجه نرسیدم ، اگه رسیدم میام و میگم.
    پاسخ:
    سلام

    :)

    مرسی بخاطر حرفات

  • استاد بزرگ
  • فکر کنم بله بلدم.

    پاسخ:
    عالی :)
  • استاد بزرگ
  • درسته همه آدم رو فراموش میکنند.
    تنها کسی که ما رو فراموش نمیکنه خداست ...
    اگه آدم با خدا باشه خدا هیچوقت آدم رو تنها نمیزاره ....
    اونوقت دیگه داریخماغا یری یوخدی.
    پاسخ:
    سلام
    مرسی از کمکتون :)

    ترکی بلدییین؟؟؟؟ 

    چقدر ذهن منو نوشتید ولی به جای یازده دوازده سالگی من نه سالگی:)
    پاسخ:
    برامنم از9سالگیه فقط 11-12سالگی شدت گرفت :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">