10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آرامش بخشه

دریافت

یه اهنگ خوبه که میتونه بعد شنیدن نتیجه کنکورت حالتو خوب کنه :/

  • fatemeh 0098

نظرات  (۷)

....
پاسخ:
سلام
خوبین؟
:)
میترسم دانلود کنم صدای زن باشه
پاسخ:
:/ جدی؟؟؟

نترس مرده :)
  • آقای سر به هوا :)
  • چرا کسی نبود بهدما اهنگ بدع،؟
    پاسخ:
    نمیدونم گشتی ببینی نیس؟؟؟

    :))
    من که کنکور ندادم :)))
    پاسخ:
    برا خودم بود :)))

    توهم ب عنوان بدهیِ منِ مردادی بردار :دی
  • استاد بزرگ
  • ما که کنکور نداریم فعلا ...
    ولی آهنگ قشنگ بود.
    پاسخ:
    خودتون قشنگین :)
  • آقای برادر
  • مرسی
    پاسخ:
    خواااهش :)
  • علیــ ـرضا
  • :/
    پاسخ:
    عه؟؟جیشده؟؟؟

    :)

    سلام خوبین؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">