10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اهم اهم

یاخداااااااا

سلام خوبین خوشی؟؟راستش منم بدنیستم

میدونین چیه این جعبه جدیددنبال کننده هاروگذاشتنااااا

خجالت نمیکشین انقدکمین؟؟؟؟

من که شخصا الان دارم خجالت نقاشی میکنم

اصن یجوری شدم

داغون شدم له له شدم رفت

میدونم یه چن وقتی نبودم کم بهتون سرزدم شرمنده درگیرامتحاناتم شدییییددد

پس فرداهم امتحان ریاضی داریم انقدسخته هیچی بلدنیستم

من هرسال تقلب میکردما ولی نمیدونم چرا امسال نمیتونم؟؟

فک کنم دخترخوبی شدم

تازگیاهم که میرم تلگرام آی خوش میگذره

  • fatemeh 0098

نظرات  (۱۲)

  • علیـ ــر ضــا
  • 😍😍 اوووخی ,😂😂😂 خراب روحیتم انرژی 🙂 

    پاسخ:
    😂😂 دیوونه ای تو
    کجایی تووووووو؟
  • تنها تنهایی
  • دستت درد نکنه واقعا تو پیوندات وب من نبود ):
  • تنها تنهایی
  • فاطی جوون سوز الماز یعنی چی ؟

    فاطوووو

    سلاممممممممممممممم
  • محمدمهدی اسدزاده
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارید.
    در صورت تمایل تبادل لینک
    خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدهید
  • متین خواجه وندی
  • بله.
  • خانومی مهربون
  • خخخ
    من که دنبالت میکنم
  • فاطمه نظری
  • موفق باشی
  • علی اصغر
  • سلام همزبون
    راستی خیلی جات خالی بود
    خوشحالم که خوشحالی و دوباره برگشتی
    ان شاء الله در ریاضی هم 20 می گیری مطمئن باش

  • عرفـــــ ـــان
  • ۲۰ بشی :)
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • ایشاالله قبول میشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">