10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

سلام سلام

سلام دوستای گلم

میدونین این روزا هم خوبم هم بد

کلا زندگیم درب وداغونه نمیدونم چی به چیه

این هفته قراره برم مسافرت ونمیتونم بیام اینجا

اگه بیام هم نمیتونم مطلب بزارم ولی شما لدفا بیاین

کامنت بزارین چون وقتی میام اینجا میبینم برام کامنت گذاشتین خرکیف میشم خخخخخخخخ

راستی 22مرداد تولدمه

ازالان تبریک نگینا اون روز بیاین تبریک بگین

ببینم کیا یادشون میمونه که من تولدمه؟؟؟؟؟؟؟

 خییییلییییییییییی دوستون دارم

تنهام نذارینااااا وگرنه با دسته بیل میام سراغتون


خب دیگه چی بگم؟؟؟؟؟؟


اوووووووومممممممممممممممم

یوهووووووووووووووووووووووووووو


کاری ندالیییییینننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


  • fatemeh 0098

نظرات  (۱۵)

یه سرس بهم بزنی خوشحال میشمممممم
 بیا وبلاگم نظربده کیف کنم وخوشحالم کن شاطیم
شاطیم شاطی جونم بازم برو به جمیلت یه نگاه بنداز .دوستت دارم
  • یونس اکرمی
  • چه جالب مث منی
  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم
    کیم سیز اولماز؟
    التماس دعای فرج

    تولدت که نبودی بهت تبریک بگم...

    حالا هم روز دختر رو بهت تبریک میگم و هم روز تولدت رو...

    هدیه‌ات بماند برای وقتی که هستی!

    ایشالله هرجا هستی شاد و سلامت باشی!!!

    به جمیلت یه نگاه بنداز
    ادرس تغییریافت
    Mohammad0090Fatemeh.blogfa.com
    سلام. به ما سربزن
    21 مرداد شدا....هنوز نیومدی؟؟؟ هدیه تولد رو دستمون باد نکنه...زودتر بیا...منتظرتیم!!!
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید

    ایشالله  سفر خوبی در پیش داشته باشی و روحیه‌ات خوب خوب بشه!!!

    در ضمن نگفتی کادوی تولد چی دوست داری؟

    تو بگو...منم سفارش می‌کنم برات بخرن!!!

    ...راستی یادت نره واسه هم بر و بچ سوغاتی بیاری!!!

    سفر خوش بگذره فاطمه جان:)
    ایووووول مردادی^_*
    منم مردادیم هجدهمه برای من ههههه ولی احتمالا من روز تولدم برم اتاق عمل خخخ
    اینم کامنت سهم من:))
    ولی یه سوال چرا جواب نمیدی:(
    من که خیلی ناراحت میشم فاطمه ...
  • عرفـــــ ـــان
  • هر جا تو بگی :)
    ُخوش بگذره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">