10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اونجا اوضاع چطوره؟؟؟؟

سلام خوبین خوشین؟؟؟؟

وای بشه هاالان خونه داییم ایناهستم ودارم باگوشی اون براتون پست میذارم اصن خیلی بده  باکامپیوترپست گذاشتن خیلی راحت تره بابا


راستش یکم حالم خرابه ازیه طرف سرم دردمیکنه ازاونطرف هم بچه کوچولوهاهم میان بهم میگن تلگرام داری وایبرداری کوفت داری زهرمارداری اه ازاونطرف دوساعت منت اینو اونومیکشم که گوشیتوبده منم برم وبلاگم روحم شادبشه 


دایی خان هم عکسایی که تو تانگو گذااشته روداره نشونم میده  

کلا اینجا اوضاع خرابه  خوبه گوشی ندارم  چون اینجوری میتونم لبخند باباموببینم  به کسایی هم که میپرسن چراگوشی نداری برنامه های چینگ چانگ چونگ نداری میگم من خونوادمو دوس دارم  عوض گوشی هم چراغ گوه دارم هرکسی خواست شب بریم پشت بام بهم علامت بدیم


یکیتونم بیاین منوآروم کنین اخه بردرزاده ام 4ماهشه 9روزبوداینجابودن الان داریم ازهم جدامیشیم دارن میرن خونه خودشون عزیزم دستمالوبده اشکاموپاک کنم گگگگگگگگگگگگگگگگ  

  • fatemeh 0098

نظرات  (۱۱)

  • علیـ ــر ضــا
  • احسنت 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
    خیلی خیلی خععععیلی خوشحال شدم یه فرد متفاوت تر از بقیه می‌بینم 🙂

    الهی! چقدر سخته جدایی بعد از وابستگی...اونم به بچه برادر که چهار ماهشه!

    منم چراغ قوه بازی در شب رو دوست دارم از امشب میام بهت علامت بدم...منتظر علامت چشمک زدنم باش!

    یه زمانی خوابگاه ما روبری خوابگاه دخترا بود از این بازی‌ها زیاد دیدم.

  • تنها تنهایی
  • دایی چاقه چایی داغه !
  • تنها تنهایی
  • دایی چاقه چایی داغه !
  • تنها تنهایی
  • دایی چاقه چایی داغه !
  • تنها تنهایی
  • دایی چاقه چایی داغه !
  • تنها تنهایی
  • خرخونیا!!سلام @-}--
    صبحت بخیر خوبی ؟؟
    امیدوارم خوب خوابیده باشی !
    صبح شدها!!!
    پاشو باو !!
    نمیخوای به وبم سر بزنی
    زود بیا وبم دعوتم رو بپزیر
    امیدوارم خوشت بیاد از وبم


    چقد پسر خوبیم !!!!
  • عرفـــــ ـــان
  • خوبه که گوشی نداری :)
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • امان از این تکنولوژی

    با سلام و خسته نباشید

     

    وبلاگ بسیار مفیدی داری و از شما درخواستی دارم اگر امکانش هست سایت ما رو به ادرس {{ diiran.ir  }} به عنوان {{ سرگرمی و علمی }} لینک کنید. و اگر به ما سر بزنید خوشحال میشم سایت ما روزانه  به روز میشود.

    با تشکر

  • خانومی مهربون
  • ایشالله همیشه باخانواده باشی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">