10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خداحافظی

تا کنکور خداحافظی میکنم


باید درس بخونم و یه کاره ای بشم شماهم دعام کنین لطفاااااا😞

دلم نمیادبرم ولی مجبورم


دوستون دارم😍😘

یا علی✋✋

  • fatemeh 0098

نظرات  (۵)

امیدوارم بهترین نتیجه واسه کنکور رو بگیرید ولی این وب رو نبندید !!!هر وقت خواستید یه سر بزنید ولی موافقم که کنکور شما خیلی خیلی مهمتره چون قراره آینده شما رقم بخوره!!

درود بر شما !!به امید رشته و دانشگاه عالی!!
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • خبر دکتریت...

    موفق باشیییییییییی:)
    موفق باشی منتظریم!!:)
  • علیـ ــر ضــا
  • مواظب خودت باش منتظرتیم
    ان شاء الله جای که میخوای برسی ;)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">