10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خوشبختی

خوشبختی ینی اینکه

خانواده یه ماه برن ترکیه و تو قرارباشه تنها بمونی و چی؟؟

ماشین بابات زیر پات باشه😍😍


خعلی خوشحالم😁

  • fatemeh 0098

نظرات  (۶)

  • نیلوفــــــــــــــــر
  • تفففففففففففففففف فاطمه تففففففففففف بی معرفت :|
    پاسخ:
    لطف دارین شوما :)
    سلام 
    من جات بودم رفته بودم ، تو چی کار به اون پسر داری ؟ 
    راستی یه سوال : چرا همه از پسر دوست باباشون بیزارند ؟ 
    پاسخ:
    من ب عشق ماشین نرفتم😊
    نمیدونم شاید برا اینکه همشون هیزن😑
    یه ماه؟!!!!

    سوال پیش میاد که تو رو چرا نمیبرن :)
    پاسخ:
    خودمو نرفتم بخاطر اینکه پسر دوست بابامم میاد ومن واقعا ازش متنفرررممم😰😬😑
  • 😂😘یگانـღـه😊😍 jb

  • 😂😂
    پاسخ:
    قوفون خنده ات😊
  • آقای سر به هوا
  • :/
    پاسخ:
    😊
    خخخخ توهم برو
    پاسخ:
    سعی میکنم نرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">