10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

برگشت هیولا

سلام خوبین؟؟

اصن کسی هست که من اینجا بهش سلام کنم و حالشو بپرسم؟

خیلی وقت بود که نبودم لازم بود روی خودم کارکنم و بزرگ بشم وبقول مامان دخترخوبی بشم.پارسال با زندگی لج کردم و بدجور حالمو گرفت بدجور زمینم زد اصن له له شدم ولی خب به منم میگن تک سوار خل وچلا خخخخ امسال باز دارم خودمو واسه جنگ آماده میکنم فقط شما دعا کنین موفق بشم قول میدم برا همتون جبران کنم مثلا عروسیم دعوتتون میکنم البته واسه اونم باید دعا کنینا که یکی پیدا بشه بتونه منو تحمل کنه وحرفامو گوش کنه و منو بگیره خخخخخ 



در کل بگم دوستون دارم بقول پسرعمم بوسی بوسییی خخخ


  • fatemeh 0098

نظرات  (۲)

  • رادیوبلاگیها
  • پستمون رو بیاین گوش کنین :)
    پاسخ:
    چشم :)
  • رادیوبلاگیها
  • سلام
    سوژه شدین :)))
    پاسخ:
    کجا؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">