10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

قزوین

عاغا این چه وصضعیه اخه؟؟؟؟؟؟


این قزوینیا چرا اینجوری میکنن ؟؟؟

چرا همش مارو اذیت میکنن ها؟؟؟

چرا قزوین رو پایتخت کردن چرا نذاشتن تبریز پایتخت بمونه هاااااا؟؟؟؟؟بیوم ببافمشون؟؟؟


تصاویری از محیط بیرونی امامزاده حسین (ع) در شهر مذهبی قزوین

من قزوین روخیلی دوس دارم مخصوصا شهرستان تاکستانشو خخخخخخخخ

  • fatemeh 0098

نظرات  (۳)

به وبم سر بزن منم 16 سالمه
غلط مىکنى تو قزوىن دوست دارى ىکم سنگىن باش هههتته

این ماجرا برای خیلی وقته...شما چرا حالا داری اعتراض می‌کنی؟؟؟

در ضمن با نارضایتی من و شما که تاریخ عوض نمیشه!..میشه؟؟؟

پاسخ:
گفتم درجریان باشین  اخه روز قزوین بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">