10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

یه صلوات بللللنننددددددددددددد

اینترنت واسه من ک خیری نداشت!!! 
باز واسه شما خوب شد!!! 
با من اشنا شدین!!!!^__^
والا.... 
خدا منو از شما نگیره بلند صلوات.
11310053052657370241.jpg
  • fatemeh 0098

نظرات  (۲)

سلام.میخواستم با اکانت بیان نظر بذارم گفتم نذارم بهترههههههههههههه ولی گفتم بنویسم که اینجا مجرد و متاهل و پسر و دختر میاد و با این عکسها شاید .....
جدا وقتی میخوام برای پستهام عکس بذارم اینقدر وقت میذارم که نکنه خدایی نکرده سوتی بدم و خدا رو ناراحت کنم....معذرت و موفق باشیددددددددددددددددددددددددددد

دعا می‌کنم همیشه ذکر صلوات بر روی لبانمان جاری باشد...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

صدای صلوات فرستادن منو شنیدین؟؟؟....آخه خیلی بلند فرستادم!!!

پاسخ:
اره قشنگ تااینجا اومد ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">