10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تاج بندگی

وقتی انتخابش کردم تنها یک دلیل داشتم :

به خاطر خدا ، برای قلب امام زمانم

اما وقتی تاج بندگی ام شد

یکی یکی خوبی هایش را کشف کردم

حالا وقتی توی خیابان

یا هروقت یا هرجا که احساس میکنم لازم است " رو " بگیرم

با همه ی وجودم ، برای وجودش شکـــــــر میکنم

و آرام در گوشش میگویم :

عزیزم ! اگه تو رو نداشتم چه میکردم ؟؟؟

حالا وقتی کسی میپرسد :

واقعـاً چادرت را دوست داری ؟

میترسم دوست داشتن واژه ی نارسایی باشد برای حس ِ من نسبت به چــــادرم !!!


  • fatemeh 0098

نظرات  (۲)

چادر زن تاج سلطانی بود

حافظش از شر شیطانی بود

چادر زن بر هوس غالب شود

عزت زن را زحق طالب شود

چادر زن کیمیای غیرت است

چون نشان غیرت ملیت است

بر تن زن هست مانند سپر

حافظ زن هست هنگام خطر
متاسفانه این تاج بندگی بعضی مواقع هم کارساز نیست 
یا شاید هم من طور خوبی ازش استفاده نمی کنم 
بعضی وقتا که میبینم با چادر هم بعضی ها به کارشون ادامه میدن از خودم بدم میاد که دیگه چیکار کنم راحت باشم
پاسخ:
وقتی یه دخترخانوم چادری باشه هیشکی جرات نمیکنه نزدیکش بشه مگه اینکه دخترخودش بخواد عزیز دلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">