10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

پست

❤❤❤❤❤این پستو به خاطر کسی ک دوست داری ولی نمیتونی بهش بگی کپی کن اگه لایک کرد یا کامنت گذاشت یعنی اونم دوست داره ! از ته قلبااااااااااا ؛-
  • fatemeh 0098

نظرات  (۱)

با سلام.ما در حال راه اندازی یک وبلاگ تفریحی هستیم و داریم نویسنده جذب میکنیم.درامد هم اینطوریه که اگه2نویسنده بودیم پنجاه پنجاه درامد بین مدیر و نویسنده تقسیم میشه.اگه3نفر شدیم درامد وبلاگ به طور مساوی تقسیم بین مدیر و نویسنده ها هر کدام سی و سه درصد. تا چهار نفر نویسنده هم همینجوری تقسیم میشه(25درصد هرکدام).از4نویسنده به بالا30درصد کل درامد برای مدیر وبلاگ و بقیش بین وبلاگ نویسان تقسیم میشه چون وقتی نویسنده ها هم بیشتر بشن مطلب بیشتر در نتیجه درامد هم بیشتر میشه.در این روش حقوق دهی به نویسندگان بر خلاف روش های معقول که مثلا برای هر مطلب دویست تومان است عادلانه تره.چون در شرایط حقوق ثابت اگه درامد وبلاگ ده ملیون هم باشه حقوق نویسنده یه مقدار ثابتی هست ما در این روش مثل این میمونه که شما سهام وبلاگ رو خریدی اگه درامد وبلاگ پایین بود یا بالا که بستگی به خودتون هم داره و مطالبتون درامد شما هم بالا و پایین میره.البته در ماه اول درامدی بدست نمیارید چون اگه از همون اول شروع به درامد از وبلاگ کنیم بازدید کننده جذب نمیشه.لطفا هم نگید نمیشه وبلاگ بازدید پیدا کنه و درامد پیدا کنیم اگه همه جمع بشیم میشه،سایت های پر بازدید که از همون اول پر بازدید نبودن یه تعدادی دور هم جمع شدن و نویسندگی سایت رو کردن که الان سایتشون شده پر بازدید با ماهی30ملیون درامد. در ضمن الان شروع به کار نمیکنیم چون الان هم وسط امتحاناته هم جذب نویسنده طول میکشه پس نگران اون نباشید تابستون شروع میکنیم. پس لطفا اگه تمایل به همکاری داشتید یه ایمیل به مدیر بزنید و امادگی خودتونو اعلام کنید خوش حال میشیم با ما همکاری کنید.
ایمیل:
matintaj70@gmail.com

شرایط نویسنده:
1-
هر روز 5مطلب بفرستید.(البته کمتر هم مشکلی نداره اما درصدتون از درامد کمتر میشه در ضمن اگه یک نویسنده دیگر معرفی کنید3مطلب بنویسید اندازه5مطلب حساب میشه)
2-
انگلیسی رو متوسط بلد باشد(چون اجازه ندارید از سایت های ایرانی کپی کنید و مطالب همیشه از یه سایت خارجی که مدیر معرفی میکنه باید برداشته بشه)در حد5خط ترجمه باید کنید.
3-
فتوشاپ را درحد یک اسم نوشتن روی عکس بلد باشید.



 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">