10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

یه حال خوب

دفتر 200برگم رو که واکرد اولش نوشته بودم...

زندگی خودرا مکتوب کنید از روی نوشته هایتان زندگی کنید زیرا خدا به قلم وآنچه می نویسد قسم خورده است. ...

ازاون روز شروع کرده بودم و همه چیز رو نوشته بودم اخراشم مثلا نوشته بودم کاش اینجوری بشه اونجوری بشه

تا جایی که یادمه ازبچگی هرچی ازخداخواستم رو بهم داده البته اونایی که به صلاحم بوده و خیلی ازش ممنونم

چند روز پیش دفترو بازکردمو خوندم خیلی خندیدم خیلی خوب بود 

هرچیزی هم که نوشته بودم کاش بشه شده بود

حالم خوبه

ازاین حال خوب برا همتون میخوام




راستی اینجا یه رسمی بود قدیما شب چهارشنبه سوری میرفتن خونه همسایه ای فامیلی از سقف خونشون یه شالی مینداختن تو خونه و صاحب خونه یه چیزی بهش میبست و...

الان خونه ها دوطبقه وسه و...شده ولی من یواشکی رفتم طبقه دوم خونه عموم اینا یه نخ که سرش یه کیسه بسته بودم ازپنجره اویزون کردم (طبقه پایین سوپرمارکته)😂

عموم یه عالمه شکلات و اجیل و...برام گذاشت  خیلی خندیدیم وخوش گذشت😍😂


  • fatemeh 0098

نظرات  (۴)

  • آشنای غریب
  • منم تو کامپیوترم یه فایل داشتم و همیشه مینوشتم
    اکثرا هم یه چیزی خواسته بودم و به خواستم هم نرسیده بودم
    دو سه سالی بود که نوشته بودم
    اما یه روز بر اساس یه تصمیم 
    با نهایت ناباوری پاکش کردم
    خداییش خیلی سخت بود برام پاک کردنشون
    پاسخ:
    چرا پاک کردی؟؟؟😮
  • هوای باروونی
  • چه جالب...این قدر موثره نوشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خداروشکر که حالتون خوبه🤗
    پاسخ:
    ارع واقعا موثره امتحانش کن
    سلام:)

    وبت خیلی خوبه دنبال شدی
    امیدوارم از وبلاگ منم خوشت بیاد:)))
    حالتون همیشه خوب!!
    پاسخ:
    مرسی

    دلتون شاد😊
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">