10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

سبک جدید

هروقت که میام وبلاگم میبینم فقط چند نفر کامنت گذاشتن و رفتن اخه اینم شد زندگی؟؟؟


هر وقت که میام وبلاگم میبینم فقط چند نفر کامنت گذاشتن ولی کامنتای پر از انرژی خدارو شکر که بچه های شاد وسالمی دارم😬


دوستان از امروز شروع کردن و هرروز اخرسال رو تبریک میگن پنجشنبه اخر جمعه اخر و...

یکیشونم تهدیدم کرده که قرار نیس بیخیال بشه و میخواد شورشو دربیاره😕


یکی بیاد منو واسه چند روز ببره ازدست این روانی راحتشم🙃

  • fatemeh 0098

نظرات  (۵)

خخخخخ:)))
مبارکههههه پیش پیش:)
پاسخ:
مرسی عزیزم💕😘
ای جاااااانم:))))

پاسخ:
قربانت😘🙏
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • خب حالت وبت اینجوری که کم کامنت میخوره!
     
    بلاک تنها راه نجات:)
    پاسخ:
    هوووممم

    یه بار پسرعموم رو بلاک کردم چنان بلایی سرم اورد که الان ترجیح میدم دیلیت بزنم تا کسیو بلاک کنم😂😂
    سلام 
    خیلی باحال بود :-) 
    اتفاقا منم تو فکر تغییر سبک هستم 
    یه پست دیگه هستم و بعد عید با انرژی می نویسم 
    پاسخ:
    موفق باشی

    عیدت مبارک پیشاپیش💕😘
    سلام

    تهدید؟!! چرا توجه می کنید  اهمیت ندید 


    سال نو شنا هم پیشاپیش مبارک

    سال خوبی داشته باشید

    دلتون شاد
    پاسخ:
    مگه میشه ادم به دوستش توجه نکنه؟؟

    گوسفندا قربونشون برن که همشون مردم اذارن مث خودم😂😂


    مرسی 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">