10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ازشهر برایمان عشق سوغاتی بیار

در کل آدم احساسی هستم ولی بعضی اوقات که با واقعیت های دور وبرم روبه رو میشم میفهمم که احتمالا بیشتر عاشقانه هارو ریختن توی شهرهای بزرگ و برای ما روستایی ها عشق وعاشقی مثل دفترچه های بیمه روستاییست که دیگه خودمونم زیاد بهش اهمیت نمیدیم از بس به دردمان نخورده ://

 

  • fatemeh 0098

نظرات  (۶)

اتفاقا من نظرم کاملا برغکسه!

لااقل درباره نهران که مطمئنم چیزی به اسم عشق خیلی کمیابه توش :)
پاسخ:
نظرتون برای من خیلی محترمه

ولی فکر میکنم توی شهر راحت میشه عاشق شد وگفت در حالیکه اگه اینجابگی عاشق احتمال برخوردفیزیکی واینا هستش خخخ
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام
    بستگی داره تعریف از عشق چی باشه 

    شاید چیزهایی که در شهر تعبیر به عشق می شوند معنای درستی از عشق ارائه نکنند و بالعکس مواردی در روستا باشند که به ظاهر عشق نباشند و در عمل عشق حقیقی باشند
    پاسخ:
    سلام

    کاملا درسته

    ولی منظور من ازعشق محبت های کلامی بود که اینجا یجورایی انگار ممنوعه ادمهایی که توی شهربزرگ شدند راحت کلامی ابراز علاقه میکنند ولی توی روستا نه 
    عشق بین همه پدیده های عالم هست
    اما عشق بین ادما هم محدود نمیشه به مرز و به شهر و روستا
    روستایی ها زندگیشون سراسر عشقه
    وادم هاش هم عاشق تر...
    برو حالشو ببر که به جای تق تق کارگرا و بوق ماشین بیدار نمیشی
    پاسخ:
    :))
    نظریه من اینه که همه سینگلن و فقط تظاهر میکنند:)
    این کد تایید کامنت بردار:)
    پاسخ:
    :))

    باوشه :)
    عشق همه جا هست
    عشق لبخند کودک روستایی ای است که به دنبال جوجه ای می دود
    عشق در سیاهی چشمان چوپانی است که به دخترک پشت ان درخت خیره شده و از دور می پایدش

    نه جانم اینجوریام نیست
    پاسخ:
    وقتاییکه میرم طبیعت حسِ خیییییییللللیییییییییی خوبی میگیرم که دوس دارم روی چمنا دراز بکشم چشمامو ببندم وغرق بشم توی اون حال وهوا
    شاید عشق همین باشه :)


    سلام :)
    چه متن قشنگی ...
    البته تو شهرهای بزرگ دام های به ظاهر عاشقانخ هم خیلی زیاده
    پاسخ:
    سلام

    نگاهت قشنگه رفیق:)

    آره وقتاییکه میرم شهر اونارو ازنزدیک میبینم :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">