10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بیردن بیره

بیردن گلدین حایاتیما

بیردن قلبیمی تسخیر اتدین

بیرجه بیرجه

وجودومی سوکتون 

قلبیمیده پارچالادن آپاردن

داغ کیمی غم لر اورییمه قالانیر

هر گجه 

هرآخشام

سنی ایستیراورییم

سنی

آی بینفر...



پ.ن:الان دارم ازخواب بیدارمیشم داشتم تو خواب میدیدمش خودشو که نه ولی صداشو شنیدم کاش واقعی بشه کاش...



  • fatemeh 0098

نظرات  (۸)

  • آشنای غریب
  •   من تازه مو هامو واسه عید کوتاه کردم
    از قسمت جلوی سرم از بس این چند ساله فکر کردم و به جایی نرسیدم که ریزش مو دارم
    کم مونده کچل هم بشم

    احیانا شما که کچل نیستین؟
    پاسخ:
    اشکال نداره کچلا باهوشن😂
  • آشنای غریب
  • من بو گون لر اوقدر یوخی گورورم کی هااا

    هله اوزوم بس دییر بیر آیری نفر ده منه راجع یوخی گورور تعریف لیر

    پریشان پریشان یوخی لر
    پاسخ:
    برو جلو آیینه ببین تو من نیستی احیانا؟؟


     آخ او بیر نفرین الینن آخ...
    پاسخ:
    هه والا
    ساغ اولسون بیانین تورکلری :)
    پاسخ:
    یاشیاسز💕💕🙏🙏
  • آشنای غریب
  • مشکل اله او بیر نفر ده دی کی سَسیم چاتمیر بیله سینه

    البته کی ایستسم الیه بولرم پیام یوللیم هااااا

    آما منیم سوزلریمی درک المیر دااااااا
    نینماخ
    پاسخ:
    پس همدردیخ

    😢😢دارخمشام بیلسینه 
    بحث خسیسی نیست خب تو فضای مجازی چطور عیدی بدم

    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    قشنگ
    مثلا یه کتابی چیزی معرفی کن برم بخونم یه کتابی که خودت خیلی دوسش داری یا مثلا بگو چه گلی دوس داری برم بخرم 

    کادو دادن زیاد سخت نیس😊
    چی عیدی بدم!!


    نمیشه عیدی داد

    دلتون شاد
    پاسخ:
    امممم نمیدونم

    اییشش نخواستیم خسیس😂😂

    یوقت ناراحت نشین؟🙄😱

    سلام

    حالت خوب

    آذری بود متوجه نشدم

    عیدتون پیشاپیش مبارک

    دلتون شاد
    پاسخ:
    سلام
    مرسی
    نمیخوای یادبگیری؟؟🙄😂

    ممنونم عید شماهم مبارک
    چون اول تبریک گفتین عیدی هم بدین😂😂
    تور پهن کردم اینجا براگرفتن عیدی

    سپاس سپاس بهترینا برا شما💕
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">