10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

😳 چی بگم والا

دوستم میگه 4ساله عاشق یه پسره خب؟

بگین خب...

24دی هم عقدشه

منتها نه با اون عشقش با یکی دیگه😳

من نمیدونم هرجوری حساب میکنم نمیشه ادم عاشق یکی باشه بعد با یکی دیگه ازدواج کنه



به نظر شما میشه؟؟؟؟🙄😳




  • fatemeh 0098

نظرات  (۱۰)

سلام اجی جونم منم عاشق یکی دیگه بودم ک اینو خودت خوب میدونی ....... اما چیشد با کس دیگه ای ازدواج کردم دقیقا داره وارد میشه ب ده ماه ک باهم عقد کردیم ازدواج من با پسر مجبور ی بود .
پاسخ:
اره اجی جون میفهممت قربونت برم😘😘😘

چطوری؟چخبر؟کم پیدایی
  • میم . الف
  • احتمالا مجبورش کردن!😕
    پاسخ:
    🙄😂 شاید
  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂😂 
    عجب عشق و عاشقی بوده بینشون 
    پاسخ:
    😂😂😂😬

    عشقای امروزی همینن
  • milad mirshekar
  • نمیشه
    شاید نظر خانوادش با نظر خودش مطابقت نداره
    پاسخ:
    شاید
    😊
  • آقای سین
  • اول بذار بگم خب :)

    خب!


    معمولا آدما با عشقای همدیگه ازدواج میکنن... یه چیز کاملا عادیه :)
    پاسخ:
    😂😂👍👍👍

    مرسی ام ازت
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • اگه عاشق اولی بود نمیرفت دنبال دومی!
    پاسخ:
    صحیح
    نمیشه:/
    پاسخ:
    این شد😟
    میشه ... اولا که ممکنه شرایط ازدواج با اون فراهم نبوده باشه یا اینکه علاقه شون بهم خورده باشه ... بستگی داره دیگه ^_^
    پاسخ:
    بعله صحیح😊
    یا عاشق نبود یا این عقد اجباریه!
    پاسخ:
    ممکنه👍😌
     ن نمیشه...
    پاسخ:
    پس این چطوری داره میشه؟🙄
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">