10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

😢 خستمه

هرکاری میکنم اوضاع خوب نمیشه نمیدونم چرا


خدا همه رو امتحان میکنه ها ولی سطح امتحانات ما در حد نهایی و کنکوره😳

یه هفتس سردردم خوب نشده گریه دارم ولی نمیدونم کجا برم خودمو خالی کنم😢

هیشکیم نیس باهاش حرف بزنم دارم دق میکنم...اصن ی وضعی😢


برام دعا کنید😞✋

باتچکل

  • fatemeh 0098

نظرات  (۷)

  • آقای سر به هوا(o_0)
  •  تو وب بگو
    شاید مشورت بقیه کمک کنه
    پاسخ:
    اگه میشد بگم عالی میشد
    یه ادم قابل اعتمادم تو زندگیمون نیس 😢
  • علیـ ــر ضــا
  • خدا بخیر کنه
    پاسخ:
    اره😞
  • علی رحمانی پور
  • آخی چه بد
  • آشنای غریب
  • کچل چاره قیلسا ، اوز باشینا قیلار 

    مفهوم بود؟ یا معنی کنم
    پاسخ:
    مفهوم بود😳✋
    سلام ! ان شاء الله خوب بشه اوضاع! از دست مردم به سمت اهل بیت فرار کنید ! ؟
    پاسخ:
    تو فکرشم به سمت خدا فرارکنم😞😳
    ان شاءالله خوب میشه 
    ایناهم میگذره نگران نباش
    ان شاءالله سردردتم زودی خوب شه 
    چشم محتاج دعاییم
    پاسخ:
    قربان شما🙃
    بیا با خودمون حرف بزن:)))
    خوب باشییییییی عزیزم:)
    بعد هر سختی آسونیه شک نکن:)
    دعا هم چشششم...
    پاسخ:
    بی بلا
    عزیزمی😘
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">