10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دل نوشت

گلسن قادان الام

گدسن یولاسالام


امان از این عشقای امروزی. اومده خواستگاری و اینم وایساده تو روی خونواده که من میخوامش 

مامان زیر فشاره و انگار همه غمهاش افتاده رو شونه های من اخمای بابا شده زخم رو دلم از این طرف هم این عروس داره دختره رو تحریک میکنه که وایسا جلو خونوادت  علاقه و عشق واخلاق مهمه ن کار و پول و خونواده

با اینکه 21 سالشه عقلش قد یه دختر 13_14ساله اس 

ناراحتم شبا خوابم نمیبره هیشکی راضی نیس با این یارو ازدواج کنه ولی کو گوش شنوا

😢😢😢😢

از عشق و عاشقی های این زمونه خوشم نمیاد همه چیزش چرت وپرته

خونواده رو ازهم میپاشه چون همه چیزش الکیه زود گذره یواشکیه 

عشق یواشکی خوبه ولی ب شرط اینکه تو دل خودت قایمکی دوسش داشته باشی همچین عشقی لذتش زیاده از لذت عشق یک طرفه هم که نگم براتون ادمو ب جنون میرسونه ولی لذت بخشه نمیدونم چرا ولی عشق یکطرفه و یواشکی رو دوس دارم

  • fatemeh 0098

نظرات  (۲)

اویلدی بالا اویلدی!!
  • علیـ ــر ضــا
  • عشقای امروزی یچیزه زودگذره
    آوانس میده یهویی ریتارد میده عمری
    آدم عاشق عین بچه میمونه
    واقعا بد هستش فک کنه خانواده مصلحتشو نمیخواد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">