10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

کمککککک

روزام تکراری شدن ای خدااااا


چیکارکنم که روز متفاوتی داشته باشم؟؟شما بگین

  • fatemeh 0098

نظرات  (۷)

  • ϻιss мσнαммα∂ι
  • سلام دوست عزیز وبلاگ شما با افتخار دنبال شد اگر مایل بودید وب منم دنبال کنید
    پاسخ:
    چشم
  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂😂 آخ ملاجم خدا نکشتت دختر 😂😂
    پاسخ:
    محکم خولد؟😱اوخییییی😂
  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂😂 عمرا 😋 دمپایت برسه به محاسبات بزن ببین 😋 
    ببین دستت درد نگیره
    پاسخ:
    من میزنم
    بگیییییررررر😬😂
  • علیـ ــر ضــا
  • 😋 اون تفاوت فرق داشت که شما میساختین 😂😂 
    یا اصن نمی ساختین 😂😂 فقط دی اکسید کربن اضافه میکردی مضر
    پاسخ:
    پا میشم دمپایی پرت میکنم صاف بشین😬😁😒
  • علیـ ــر ضــا
  • با من روزای متفاوت تر را تجربه کنید 😂😂😂😎😎
    پاسخ:
    متفاوت میساختم اونموقع که متفاوت ساختن مد نبود😂😜
    ای بابا ابجی من خودمم روزام تکرارین:(
    خودم رو با بیان سرگرم میکنم یا میرم پاتوقم که پارک نزدیک خونمونه:)))
    پاسخ:
    ما اون پارکم نداریم والا😂😑
    واسه خودتون هدفی ترسیم کنید و واسش برنامه ریزی و تلاش کنید !البته حال و هوای تابستانی هم بی تاثیر نیست!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">