10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تولد عجیب

دیشب یه جایی تولد دعوت بودم و از اونجایی که خانواده حضور نداشتن تهنایی رفتم (برا اولین بار)


وسط اون همه بزن وبرقص و بخور بخور یکی یجوری بهم زل زده بود که انگار سهم شامشو خوردم😬😒

وقتی اومد جلو ازم پرسید که کیم و اونجا چیکار میکنم و... کاشف به عمل اومد که ما دختر خاله پسر خاله هستیم🙄😱😰😵


خودمم باورم نمیشد من فک میکردم خالم سه تا پسر داره که دوتاشو دیده بودم یکیشم اسمشو شنیده بودم ولی اینو نه اسمشو شنیده بودم نه چیزی😬


اونم دقیقا مثل من فک میکرد مامان من یدونه دختر داره(مثل بقیه. کسی منو نمیشناسه و وقتی پیش مامانم فک میکنن عروسشم)

ولی الان که پیداش کردم خییییلی خوشحالم


از دیشب فقط چت کردیم وگپ زدیم ادم باحالیه 


خیلی ذوق زده ام😍

  • fatemeh 0098

نظرات  (۷)

  • علیـ ــر ضــا
  • چخبره 😐😐 اینجا الکی پا گذاشتم تو وبت 😂😂😂 بلاک 🚫
    پاسخ:
    اینجا اومدی دیگه حق نداری بری افتاد؟؟نذار بیوفته وگرنه میشکنه😊
  • آقای سر به هوا
  • منم یه چندتا فامیل داریم که تعدادشون مشخص نیست و منبع معتبری هنوز تاییدشون نکرده

    عصرها هم نخوابید که شب خوابتون نمیبره
    پاسخ:
    اوهوم

    ب توضیه تون عمل میکنم
  • آرش دامن افشان
  • سلام، وبلاگتون رو دنبال کردم. ممنون میشم شما هم ما رو دنبال کنید. :) مچکر
    پاسخ:
    بوشه 😊
    با این اوصاف احتمال داره چندتا مهمنی دیگه بری یه خاله جدید هم پیدا کنی :))
    پاسخ:
    اره شاید خخخ
    جوبه دیگه مبارگه
    حالا من دو تا پسر خاله چلغوز دارم که همش خونه ما لنگر انداختن
    پاسخ:
    وا چرا خونه شوما؟خواستگارن؟
    :))
    جل الخالق 
    پس چی می گن عصر ارتباطات و ... 
    بعد این همه سال می فهمی خالت چنتا پسر داره :/
    پاسخ:
    ما عصرا میخوابیم😬😂

    ما با خالم اینا زیاد رفد وامد نمیکنیم
    خوب خدا رو شکر که پسر خالت رو کشفش کردی:)خخخخخخخخ

    پاسخ:
    اره والا انقدم خوجمله خخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">