10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

من و مردی که دوسم داره

                                 _محمد: چرا ازدواج نکردی؟؟

                                  _من: آخه من هنوز بچه ام :)

                                   _من: تو چرا ازدواج نکردی؟؟

                                   _محمد : آخه تو هنوز بچه ای :)





  • fatemeh 0098

نظرات  (۶)

فاطی مگه با محمد هنوزم هستی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نههههه
سلام. ممنون بابت دنبال کردنتون. شما هم دنبال شدید .راستی مایل هستی تبادل لینک کنیم؟
پاسخ:
بعله با کمال میل 😊
تکست سنگینی بود...کمرم شکست :|
پاسخ:
اوخیییی بیار برات درستش کنم :)
  • آقای سر به هوا
  • !
    پاسخ:
    هوم ؟؟؟
    خخخخ
    پاسخ:
    :)
    خیلی زیبا بود😍
    پاسخ:
    چشماتون زیباس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">