10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

برگشتم خونه با یه بسته قرص محبت

چند وقته نیستم ؟ شما که دیگه حواستون هست مگه نه؟؟

بیمارستان هواش یجوریه از وقتی آوردنم اینجا اصن حالم بدتر شده

یه تعارفی زدیم گفتیم برین به خونه زندگیتون برسین همشون رفتن 

دختر که یدونه نباشه محبت نسبت بهش کمتر میشه 

حس میکنم دوسم ندارن بدجوری کمبود محبت دارم


اینارو بیخیال  


یه چی بگم بخندین...

مامان سحری بلندم کرد گفت پاشو قرمه سبزی بخور گفتم مامان هولش بده این طرف سر جام بخورم خو 

برگشته میگه اینجا نیس که برو از آشپزخونه بردار بخور

نمیدونم چرا ولی قهر کردم که هیچ از اونموقع گریه کردم تا صبح خخخخ


مریضم خو مریییض


ماه رمضونی برا شفای من دعا کنین با تچکل :)

  • fatemeh 0098

نظرات  (۳)

  • علیـ ــر ضــا
  • تجدید خاطره شد 
    پاسخ:
    چلا؟🙄قضیه چیه؟
  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂😂 
    چه بد خخخخ خدا رو شکر شفات داد خدا 
    😂😂😂 
    اشک تمساح قرمه سعععععععععبزی نخورده 
    دلم کتلت شد برات 
    😂😂😂 

    پاسخ:
    😢😢ناملد یادم افتاد
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">