10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

هنوز بچه ام

هنوز چند ماه مونده تا بزرگ بشم واس همین نمیشه رای بدم :|

مثل بچگیام هوس کردم زود بزرگ بشم^ _ ^


هعی :(



  • fatemeh 0098

نظرات  (۷)

بچه بودن نه 
ولی بچگی کردن خیلی خوبه :) 
امیدوارم دائمی باشه برات

بزرگی به سن نیست
تو دنیا کمتر کسانی بزرگ شدن
پاسخ:
زیبا بود:)
بزرگ میشی عجله نکن
از بزرگیت هم خسته میشی
پاسخ:
چرا؟تو خسته شدی؟؟
بانظرات دوستان موافقم
پاسخ:
:)
این یه جمله ی معروفه 
یه جمله ای که من شدیدا بهش معتقدم 
می دونی بزرگ شدن مزایای بسیار زیادی داره، اما انگار آدم رو از طعم " زندگی حقیقی ش دور می کنه 
فکر کن، کوچک تر که بودی دغدغه هات چیا بودن؟با داشتن چه چیز های کوچیک خوشحال می شدی؟ چقد زود ناراحتیت تموم می شد؟ بزرگ شدن عین درگیر شدنه :) 
و این بالغ شدن و بزرگ شدن بد نیست! فقط مشمئز کننده است
پاسخ:
موافقم ولی من هنوز از خصوصیات بچگیم جدا نشدم  یا بچگیام بزرگ بودم یا بزرگیم خیلی بچگونه اس نمیدونم خخخ:)
بزرگ بودن آرزویی بود که هیچ وقت به امتحانش نمی ارزید. :)
پاسخ:
چرا بزرگ بودن زیادم بد نیستا
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">