10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

حسِ خوبِ گوگولی مگولی

امروز داشتم یه فیلمی میدیدم داستان بچه های یه مدرسه بود معلمشون ازشون خواست تا آرزوهاشون رو بنویسن هرکدومشون آرزوهای خودشونو داشتن بعد یه نسخه از آرزوهاشون چاپ شد و رسید دستِ پدرومادرشون خیلیاشون به آرزوشون رسیدن

منم یه لحظه یاد آرزوهای بچگیم افتادم اینکه آرزو داشتم یه دوچرخه خوشگل وتوپ داشته باشم وباهاش برم همه دنیارو بگردم ولی خب بزرگترکه شدم تصمیم گرفتم دکتربشم الانم میخوام دبیر زیست بشم  ولی این تصمیم رو دیگه عوض نمیکنم بدجور دارم تلاش میکنم تا دبیری قبول بشم


 شما آرزوی بچگیتون چی بود؟؟؟

  • fatemeh 0098

نظرات  (۱)

موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">