10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

سوالمو جواب بدین

یه سوال این عکسایی که میزارین این بغل وبلاگتون

چجوری میزارین؟؟؟؟ها؟من هرچقد تلاش کردم نشد

قبلا یه صفحه ای روبازمیکردیم بعد وبلاگایی که توی لینکامون نیست ولی بروزشدن

رونشون میداد الان اون صفحه روهم پیدانمیکنم

شمامیدونین کجارفته؟؟؟؟؟

  • fatemeh 0098

نظرات  (۹)

سلام موافق به تبادل لینک هستین؟؟
اگه اره لینکم کنین.بعدش خبرم کنین تا لینکتون کنم.ممنون
سلام من بلد نیستم 
به منم سر بزنید مرسی
  • علی محمدرضایی
  • سلام وب عالیییییییییییی داری  خیلی دوس دارم بهم سربزنیم اگه موافقی بهم خبربده
  • خون بها عشق
  • سلام عزیزم وبلاگت رو دنبال میکنم 
    مطالبت خیلی خوبن
    خوشحال میشم  تو هم دنبال کنی :))
    فرقون مارو بردین بیارین دا میخوام .فرقونو یه دقیقه نزارین تو خونمون باشه ها هی میبرن یه دونه بخرین خو .وبتونم خیلی قشنگه دوس دارم.فقط فرقونو لازم داریم زود بیارین
  • عرفـــــ ـــان
  • دیگه گذاشتی دیگه دیر رسیدم :)
    پاسخ:
    بعله شماکه سال به سال وب من نمیاین گگگگگگگگگ
    خخخخ کامنتارو :))
    گیجول اینا کد دارن با با کدشون باس بذاری خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    کد نداشت  منگل دیدی؟خخخ
    سلام
    بروید تو تنظیمات >مشخصات اولیه > انتخاب تصویر رو بزنید
    پاسخ:
    عه خیلی ممنونم تاحالا انقد دقیق جستجونکرده بودم تابتونم پیداش کنم خخخخخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">