10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

چه لحظه قشنگیه

 چـــه لحـــظه قشنـــگیه …

 

کـــه بعد از کلی صبــر ، عشقــــت بشـــه همســـرت …

   

 

  • fatemeh 0098

نظرات  (۳)

...

به نظر من بهتر بود می‌گفتی بعد از کلی صبر چه خوب میشه همسرت بشه عشقت!!!

تجربه نشون داده عشق‌های قبل از ازدواج معمولا سرانجام خوبی ندارند...

من خودم یکی از اون کسانی هستم که این تجربه تلخ رو داشتم!

پاسخ:
...........
وبتون عالیه اگه روش کار کنین پربازدید میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">