10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ازتو مینویسم

ے خـواهــم از تـــو بـنـویسم ...
بــراے تــو کـه در تـمام لحظاتـم وجـود داری…
خنده هایم بـراے تــوست...
بـا تــو بـودن مــرا شاد مے کند…
و بــے تـــو بــودن مـرا گــریــان…
تـو بـا من هستے در حـالے کـه در کـنارم نیستی…
تــو بـا مـنے چــون در قـــلـــب مـنـی...
قـــلـبـــــم را بـــا دنــیا عــوض نمے کــنــم…
چون تــو در آنے و مـن تـنـها تــو را دوست دارم



love3983-e-girl-and-boy-n3-1.jpg
  • fatemeh 0098

نظرات  (۱)

نظر من راجب خدا دقیقا همینطوره که شما نوشتی.

من عاشق قلبی هستم که همه عشقش خدا باشه!

خدا کنه عشق های زمینی بهونه ای برای رسیدن به عشق الهی باشه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">