10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

چطوری بعضیا

این روزا بعضیا حواسشون بهم هست 

البته من فکرمیکنم حواسش هستا شاید نباشه


ولی خوشحالم😍



این حال خوب نصیب همتون😘

  • fatemeh 0098

نظرات  (۸)

زارررررررت خواهر
پاسخ:
Who are you؟؟


اشتباه زدی زارت نه د....😟
ایشالا که هست
ممنون عزیزم:)
پاسخ:
قربانت💕
سلام
چطوری؟
شاد باشید
پاسخ:
سلام میسی 
شماچطوری
شادیتون پایدار
پاسخ:
ممنونم🙃
پستات داره پیچیده تر و مشکوک تر میشه روز به روز :)))
پاسخ:
منم همین حس رو دارم😌😂😂😂
این حالِ خوبت همیشگی:)))
پاسخ:
فداتم 😘😘😘😘
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • مطمینا تو زندگیت خیلها حواسشون هست
    فقط بعضی وقتها متوجه میشی
    اینومن متوجه شدم
    پاسخ:
    هوم🙃شاید
    سلام


    چه خوب حواسشون بهتون هست و حالتون خوبه

    خوبه  برخلاف سابق زودتر اپ می کنید

    حال خوشتون پایدار
    پاسخ:
    سلام

    میسی
    ارع گوشی بابا افتاده دستم🙃😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">