10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

وحشتناک

شاید باورتون نشه ولی 

این دم ولنتاینی این دوستان ما یجوری خودشونو به درودیوارمیزنن که نگو

دوستم نزدیک300تومن خرج کرده کادوگرفته برا پسری که ....😟

دوهفتس هرجامیرم بحث کادو واین چیزاس ب منم میگن تو بالاخره کسیو پیدا کردی یا نه؟😟😤

اصن نیستین ببینین نیستین🙃

تو این دو هفته ازهمه اویزون شدم که برام کادو ولنتاین بخر ازجمله مامانی بابا خواهر برادر🙄😟 (البته بابا نه😞)


دیگه مجبورشدیم بادوستم اون برامن شکلات بخره منم براش پاستیل و خلاصه دوتایی ولنتاین رو مبارک کنیم 😂😂😂


وحشتناکه



  • fatemeh 0098

نظرات  (۷)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • تو خوب باشی منم خوبم 
    پاسخ:
    شکر😊
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • چشم عشقممممممم خخخخخخ
    پاسخ:
    بی بلا عجیجم😰😂


    چطور مطوری؟
  • علیـ ــر ضــا
  • 😁😁😁 
    من حاضرم والنتاین بدم 😁😁
    پاسخ:
    بده بده بددههههه😤😂😂😂😂
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • خخخ درک میکنم منم همین اوضاع رو دارم و در اخر تصمیم گرفتم خودم و دوستم که سینگلیم واسه هم هدیه بخریم خخخخخخخ
    پاسخ:
    چه تفاهمی حالا که انقدتفاهم داریم برامنم بخر😂😂😂😂
    یه دوست داریم میگه من با 300 تومن دو ماه زندگی میکنم :)
    حالا ایشونو دیگه خدا داند
    پاسخ:
    منم با اون دوستت موافقم🙃😊

  • آقای سر به هوا(o_0)
  • کل  موجودیم بدون احتساب قرض هام ۱۲۰تومنه بعد اوشون ۳۰۰کادو خریده؟؟
    من همون سینگل بمونم بهتره:))))
    پاسخ:
    از اون دوستا نصیبت😂😂😂

    حالا خوبه تو اونو داری من 2تومن ته کیفمه که اونم وسطش گوشه نداره😂😂😂
    سلام

    ۳۰۰ هزار تومان !!!

    راستی مبارک باشه!

    دلتون شاد
    پاسخ:
    سلام

    😂😂😂داری قرض بدی؟😂
     
    ممنون براشماهم مبارک باشه😂😂😂


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">