10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

فصل غم

ترجیح میدم به پاییز بگم فصل غم 

هم خورشیدو ازم میگیره هم سرده هم کلى چیزدیگه


فصل نقل وانتقالات تو خونمون شروع شده

اینجوریه که خونواده جمع میشه و منو از جلوى تلویزیون انتقال میدن به جلوى بخارى

چنتا کتابم میندازن جلوم 


چند شبه هى میشینم منتظرمیمونم شب تموم شه یهو ب خودم میام میبینم اوووو خیلى وقته شبه ها پامیشم میخوابم ساعتم زیاد مهم نیس شبى که ستاره وماه نداشته باشه خسته کنندس


دایى تصادف کرده براش دعاکنید لطفا

  • fatemeh 0098

نظرات  (۸)

من عاشق این حال و هوایه مبهمشم...
پاییز خیلییییی خوبه که:)
دعاهم حتما...امیدوارم زودتر حالشون خوب شه.
پاسخ:
خداروشکر که برات خوبه 
ممنونم
  • علیـ ــر ضــا
  • چه وضعیتی داریا تو
    خوبه یا بد
    استامنیفون و ... زمستون
    چشم
    پاسخ:
    وضعیت قاطى پاتى هم خوب هم بد

    فردا امتحان داریم یاخداااا خخ
    بى بلا
  • یونس اسماعیلی
  • عالی بود
    پاسخ:
    سپاس
  • آشنای غریب
  • آره موافقم چون یه خورده دلم تو پائیز میگیره

    آمیدوارم داییتون هم به زودی سر پا بشوند
    پاسخ:
    ى خورده نه دو خورده شایدم بیشتر خخ
    ممنونم
    من پاییز رو خیبی دوست دارم!!!

    امیدوارم مشکلات و غم شما رفع بشه!!

    خدا به دایی تون کمک کنه زودتر حالش خوب بشه!!!
    پاسخ:
    خوش ب حالت که میتونى دوسش داشته باشى

    ممنون سپاس
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • پاییز یعنی یه عده باید نباشند تا پیشرفت کتی!


    ان شاالله حال دایی جان شما سریع تر خوب بشه:)
    پاسخ:
    اولى لاااایک

    ممنون 
  • نجمه شفیعی
  • اللهم اشفع کل مریض😔🙏
    پاسخ:
    :)
    سپاسگذارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">