10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

واقعا که

دو ساعته داره میگه بیا کمک کن یه نظری پیشنهادی چیزی بده این گلهارو تزئیین کنیم

اولش اهمیت ندادم چون قدرنشناسه و همه چیزو به نفع خودش تموم میکنه

بعد کلی اصرار وتلاش که دیدم نمیتونه کارشو پیش ببره رفتم کمکش

بهش میگم اینجوری خیلی بهتره 

از دستم کشید و یجوری دادزد گفت اینجوری نه اونجوری

واقعا بهم برخورد😞

مظلوم کی بودم من؟؟😞✋😢

  • fatemeh 0098

نظرات  (۵)

  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂😂😂 
    خوب می‌دونی خودت 😋😋
    پاسخ:
    😂😊😊
  • علیـ ــر ضــا
  • 😜😜😜 
    عمرا آب زیر کاهی 😂😋
    پاسخ:
    کدوم کدوم کدوم کاه؟؟😂😬😝
  • علیـ ــر ضــا
  • مظلوم ما 😂😂 
    چقدر مظلومی تو
    پاسخ:
    😊
    مظلومم دا😓😁😝
    آخیییییی الهییییییییییی...
    مظلوم کی بودی تو؟!!!
    :)
    پاسخ:
    مظلوم شوما🙈😊
    یه خورده مبهم می نویسید !!!

    در هر صورت سخت نگیرید فاطمه خانم !!

    این طور مسائل واسه همه پیش میاد !!!باید یاد گرفت خیلی خودمون رو درگیر چنین اتفاق هایی نکنیم و خود خوری کنیم و عذاب ببینیم !!!

    همین که کمک کردید کار بزرگی کردید حالا بقیه اش چی شد خیلی اهمیت ندید!!!


    موفق باشید!!
    پاسخ:
    مبهم؟؟اره
    اخه از زندگی شخصیم مینویسم
    ممنونم
    ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">