10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دلم تنگه

دلم تنگه. فردا راه میوفتیم سمت شمال ولی یه حالیم

به اینجا وابسته شدم (وبم)😢

قراره یه مدت نباشم

غمگینم

دل شکسته و دل خستم نمیدونم چرا ولی انگار پیر شدم😢






اقای ف... لطفا انقد نیا اینجا بذار راحت باشم به توهم ربطی نداره که افسرده ام یا مغرورم یا به هر دلیل دیگه ای جوابتو نمیدم در کل حال نمیکنم باهات یه بار دیگه فحش بدی یا اصن اسمتو این طرفا ببینم بخدا پامو خونتون نمیذارم ب مامان و داداشتم میگم 😒





حالمو بپرسین🙈

@



@missbell0098

  • fatemeh 0098

نظرات  (۴)

  • آقای سر به هوا(o_0)
  • کامنتها الان باز شد یا بود??


    بازم تسلیت...
    پاسخ:
    چطور??
    خوش بگذره اجی جون
    جا ما رو خالی کن
    پاسخ:
    مىسى چشم
  • علیـ ــر ضــا
  • چشم 😐 
    حال شما خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شمال که خیلی خوبه !!امیدوارم خوش بگذره!!!!

    دلتنگ نباشید !!!!از سفرتون لذت ببرید !!! بی دلیل واسه خودتون ناراحتی ایجاد نکنید !!وب همیشه هست!!!!مگه سفر همیشه پیش میاد !!!

    اون آقا هم نمی دونم کییه !!امیدوارم که دیگه مزاحمتون نشه!!

    شاد باشید شاد شاد!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">