10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نتایج گل منگلی😂

اقا این نتایج کنکور اومده پدر منم در اومده 

این پسره دوست بابام زده  پزشکی قبول شده😰

همه خیالشون راحت شد حالا برگشتن سمت من ...

همه چشم انتظار که سال اینده منم پزشکی قبولشم😰😰

😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰


نمیشه کنکور رو حذف کنن؟؟؟

من نتیجه کنکورم گل منگلی میشه پدرم درمیادخو. آبرو داریما😱😰😢

  • fatemeh 0098

نظرات  (۹)

موفق باشی:)
پاسخ:
سپاس
  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂😂😂😂 بزار در بیاد 😐
    پاسخ:
    😬بوشه
    عشقم عین من باش با قبول نشدم عین‌خیالم نیس .خخخخخخ
    پاسخ:
    😂😂عینه توعم از توهم بدتر
    سال دیگه چیه بابا

    هر رشته ای دوس داری همونو برو امسال... حیف نیست آدم عمرشو پشت کنکور تلف کنه :(
    پاسخ:
    امسال کنکورندادم که🙄😑
  • آقای سر به هوا
  • اوف بر پسر دوست بابات
    هر چی میکشیم از دست بچه ی مردمه!
    پاسخ:
    اره والا😢😑
    ایشالا قبولی 
    ایشالا قبولی
    سخت نگیرید ولی امیدوارم پزشکی قبول شوید !!!!
    پاسخ:
    امیدوارم😱😰
  • 😂😘یگانـღـه😊😍 jb
  • 😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">