10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

انسان باشیم

انسان بودن بزرگترین لطفی است که یک آدم می تواند به کل بشریت بکند


«انسان بودن یعنی انسان بودن» 

دلی را نرنجان...قلبی را نشکن...جایی که باید سکوت کنی سکوت کن...

وقتی میتوانی گره ای را باز کنی باز کن...عشق را بیاموز... 

نفرت را اول از خود بعد از اطرافیانت دور کن... کینه نماند در دلت...

کینه نذار بر دلی...

یا راست بگو...یانگو... قضاوت ممنوع...تمسخر بس است!غرور تمام! درک کن آدم هارا.... زیبا ببین...

لبخند فراموش نشود!...تو میتوانی یک آدم را با زبانت بکشی!نکش!

ببخش،ببخش،ببخش

قبول کنیم که انسان بودن سخت است! ولی سختیش لذتی دارد 

تو با قلب و روح کسی بازی نکردی و به کسی هیچ آسیبی نزدی!

این یعنی زیر سایه خدا بزرگ شدن!

آرزویی بیش از این داری؟؟؟ 



پ.ن: فک کنم این مزخرفترین پستی بود که گذاشتم البته محتواش و...خوبه 

فقطط حال من خوب نیس دردی دارم تو دلم که با هربار دیدن عکس آتنا آتیش میگیرم و از پا درمیام 

داغونتر از این روزا نبودم 😑😢😢😢😢

  • fatemeh 0098

نظرات  (۴)

  • علیـ ــر ضــا
  • یه لحظه نه یعمری داغیست که مانده بر دلم 
    پاسخ:
    🙄😑
    اینجوری دنیا گلستان میشه...
    #همدردی با پ.ن
    پاسخ:
    اره
    سپاسگزارم
  • آقای سر به هوا
  • الان یه عده کمپین #نه_به_اعدام راه میندازن!


    بلا نسبت شما من از شعور یه عده بیشتر میسوزم
    پاسخ:
    درکتون میکنم😢😑

    بابت اینکه هنوز یادتونه ازتون خیلی ممنونم
    بسیار زیبا و پ ن هم بسیار تلخ.
    پاسخ:
    ممنون
    اوهوم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">