10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

برای نعیمه

سلام ابجی گلم عزیز دلم

ببخشید که روز تولدت زنگ نزدم شرمندتم گلم

ابجی جون مهههه جواب نمیده که ازش برات پیغام پسغام بفرستم 

تولدت مبارک 

جبران میکنم 

بووووووس


راسی اگه شد ی قرار بزار همو ببینیم😑😢

  • fatemeh 0098

نظرات  (۶)

فاطی چرا نیستی بابا دلتنگتم بد جورررررررررررررر.لاقعل اون گوشیتو جواب بده دیگه بیشعور (شوخی)فدات بشم
پاسخ:
اجی قربانت بچسبانم شارژ نداشتمه
  • آقای سر به هوا
  • ما همچنان منتظر مرداد ماهیم!
    پاسخ:
    😍😍منم منتظرم
    فاطی دقیقا کی میایی اینجا.همش منتظرتم یه جوابی بده
    پاسخ:
    معلوم نیس اجی

    قربونت بشم .تلگرام میایی دا.اگه میایی بگو شماره بدم‌.فدات بشم.من خیلی دوست دارم
    پاسخ:
    منم دوست دارم منتها نه تل نمیام فعلا :)
  • آقای سر به هوا
  • موضوع چی بود؟
    پاسخ:
    هیییییسسسس

    نشد تولدشو تبریک بگم:(
    از طرف من هم تبریک.
    پاسخ:
    ممنانم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">