10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

سوراخ توی معده ام

همیشه از استخر و آب و...میترسیدم یادم نبود چرا ولی تازگیا یادم اومد


یکی بهم گفت همیشه با ترست روبه رو شو منم خواستم همین کارو بکنم 

خیره شده بودم به آب و همینجور داشتم فکر میکردم که چطوری باهاش روبه رو بشم تو همین فکرا بودم که یکی هولم داد

شنا بلد نبودم همینجور که داشتم میرفتم پایین به این فکر میکردم که چرا من میترسم 

وقتی بچه بودم تو حیاتمون یه حوض گنده عمیق داشتیم کنارش نشسته بودم و پاهام تو آب بود ولی یهو داداشم هولم داد و بدون هیچ حرکتی رفتم ته... کف حوض خوابیدم نمیدونم چرا دست و پا نزدم..


باز همون لحظه تکرار شد بدون هیچ حرکتی رفتم ته آب 

حس عجیبی بود ترس عجیبی بود کل وجودم پر از آب بود...

وقتی آوردنم بیرون و به خودم اومدم حس میکردم یه سوراخ توی معده ام دارم و قراره ازش آب بیرون بیاد و...


حالا دیگه کلا بیخیال آب و استخر و... شدم چون یه صدایی از همون سوراخ توی معده ام میاد که میگه :با افتادن آتیش توی آب، نه آتیش خاموش میشه، نه آب بهار میشه

  • fatemeh 0098

نظرات  (۲)

چرا !!!!!!!!!!!
پاسخ:
چی چرا؟؟
  • آقای سر به هوا
  • الحمدالله که سالمید
    حالا شنا یاد نگیرید اتفاق خاصی نمیفته!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">