10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

عجیب غریب شدم:|

نومودونم چلا ولیییی دلم میخواد یکیو اذیت کنم حرصش بدم :|   اونو حرص بدم و خودم هروکر بخندم اصن از خنده غش کنم 

انقد بخندم که از خندم حرصش بگیره :|

حالا این حس به کنار 

اینو کجای دلم بذارم که با اهنگ غمگین انقد میخندم که همه تعجب میکنن :|

میدونم الان میاین میگین خوددرگیری مزمن داری:) 

حالم خوووبهههه  خوشحالم واین بیشترمنو خوشحال میکنه  برای این حال خوب هم باید از دوستام و یه مرد مجهول که نمیشناسمش ولی مثل یه پدر مثل یه برادر کنارم بود تشکر کنم  و بهش بگم با اینکه نمیشناسمت ولی خیلی میخوامت عزیزدل خواهر:)


  • fatemeh 0098

نظرات  (۹)

خوبه یا بد تازگی اصلا حالشو نمیفهمم:)))
تو چطوری دختر؟! 
  • علیـ ــر ضــا
  • 🙂
    پاسخ:
    😊
  • علیـ ــر ضــا
  • عقده ای نشی تکبیر 😂
    پاسخ:
    خخخ دیوونه😂
    فاطی این رهاس؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ارهههه
    وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.
    ماشاالله چه قدر این دختر خانوم خوشگله^_^
    خدا حفظش کنه.
    پاسخ:
    ممنانم
    خدا حفظش کنه فاطمه:)
    پاسخ:
    میسی جونم
    مرد مجهول؟
    مسئله جنایی شد!
    پاسخ:
    خخخخ  چطوری کارآگاه؟؟  :)

    چه بچه ی خوشکلی خدا حفظش کنه
    پاسخ:
    ممنونم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">