10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

چه تلخه

چه تلخه!
مجبور بشى خودت بزارى برى...
اما دلت باهات نیاد
راستش را بخواهى...
مى دانم!
حسش میکنم، با دیگرى هستى...
باش!
حسادت نمیکنم اصلا...
فلسفه رفتنت همین بود!
اصلا... فلسفه عشق همین است!
به باور من...
عشق انتخاب میکند...
یکى را براى ماندن...
یکى را براى رفتن!
نداشتن...
نبودن...
نخواستن...
در این میان سهم من ماندن و درد کشیدن شد
و سهم تو...
بى خیال شدن و رفتن!
گفتم شکاک نیستم... ولى حسودم!
و حسادت دارم و به عشقش و باور دارم...
که هیچ وقت...
هیچ کس...
مثل من...
عاشقت... نخواهد شد!
واگر عاشق نشد!! بیخیال فلسفه عشق شو...
و برگرد! و بدان!
که یک نفر...
همیشه...
منتظر توست...
  • fatemeh 0098

نظرات  (۲)

  • عرفـــــ ـــان
  • خیلی دوست دارم یک بار برایِ همیشه از دستِ این حسا راحت بشم ...
    یک مدت آدم راحتِ باز یه چیزی میشه کلی حس میریزه سرِ ادم نمیتونی جمعشون کنی :/
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • زیبا بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">