10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz

سفیدشد موهایی که درانتظارت آراسته بودم

10suz olmaz
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اوج بدبختی

 

یه ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ در ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ

 

ﻭﻟﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺑﺎشی،

 

ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﻭﺝ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ...

  • fatemeh 0098

نظرات  (۳)

تقریبا تو این موقعیتم الان
  • کوتلاس صفر
  • چشم. حتما سر میزنم بهتون.
    شما هم بیاین
    پاسخ:
    حتماااااااا چراکه نه
  • کوتلاس صفر
  • اصل اساسی زندگی اینه در چهره شاد و در باطن غمگین...
    اون قبلی هم شاید چون من خودم مکدرخاطر هستم از قِبَلِش اینطوری نظرمه!

    تبادل لینک هم جایی توی بلاگ تعبیه نکردم براش! :|
    اگر اوکی شد خبرت میکنم ;-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">